c/ Figueres, nº35 - Torroella de Montgrí

Qui som?

Un club ciclista al
cor de l'Empordà

El Club Ciclista Baix Ter és una entitat esportiva fundada l’any 1991 a Torroella de Montgrí. Des dels inicis, aquest club ha treballat de cara a l’esport de base, donat que creiem que l’esport és un complement vital per a la bona salut dels nostres infants.

Al llarg dels anys s’han participat a gairebé tots els campionats ciclistes que s’han celebrat a les nostres contrades, tant en les disciplines de BTT com de Carretera. Aconseguint nombrosos títols i incomptables victòries. Però del que ens sentim més orgullosos és de seguir a dia d’avui formant magnífiques persones que apliquen al seu dia a dia el saber fer i saber estar que en aquest club tenim.

I és que si cert és que hem format brillants corredors que avui en dia segueixen competint i guanyant, al voltant del club s’ha forjat una gran xarxa d’amistat entre els nostres socis i simpatitzants que fan d’aquest un entorn idíl·lic.

Els qui llavors eren els benjamins del club, són avui dia part dels responsables actuals d’aquest, fet que demostra que la feina ben feta, té continuïtat. I els qui llavors eren pilars fonamentals pel club, avui segueixen lligats a l’entitat, la qual cosa significa que l’experiència és un grau que tenim i volem aprofitar.

Et convidem a unir-te al nostre club.

Ets amant de la bicicleta i t’agrada l’Empordà? Et convidem a fer-te soci/a del Club Ciclista Baix Ter.