c/ Figueres, nº35 - Torroella de Montgrí

650 87 30 58 -> Club

678 07 31 91 -> Crematorrons

Política de privacitat

Aquesta Política de Privacitat estableix la manera en què el Club Ciclista Baix Ter (d’ara endavant, «nosaltres» o «el club») recull, utilitza i protegeix la informació que ens proporciones quan utilitzes el nostre formulari de contacte o quan et poses en contacte amb nosaltres. Ens comprometem a garantir que la teva privacitat estigui protegida. En cas que et demanem proporcionar certa informació amb la qual puguis ser identificat quan utilitzis aquest lloc web, pots estar segur que s’utilitzarà d’acord amb aquesta política de privacitat.

Informació que recollim: Podem recollir la següent informació:

• Nom i cognoms.
  • Adreça de correu electrònic.
  • Número de telèfon de contacte.

Per què recollim aquesta informació: Recollim aquesta informació per entendre les teves necessitats i proporcionar-te un millor servei, i en particular per a les següents raons:

• Per posar-nos en contacte.

Seguretat: Ens comprometem a assegurar que la teva informació estigui segura.

Control de la teva informació personal: No venem, distribuïm ni cedim la teva informació personal a tercers sense el teu consentiment, llevat que estiguem obligats per la llei a fer-ho. Pots sol·licitar detalls de la informació personal que tenim sobre tu mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a ccbaixter@gmail.com

Canvis en la nostra política de privacitat: Podem actualitzar aquesta política de privacitat de tant en tant per reflectir canvis en les nostres pràctiques o per altres motius. T’animem a revisar aquesta pàgina de tant en tant per assegurar-te que estàs satisfet amb qualsevol canvi.

Per a més informació o aclariments sobre la nostra Política de Privacitat, si us plau, posa’t en contacte amb nosaltres a través de ccbaixter@gmail.com