c/ Figueres, nº35 - Torroella de Montgrí

Escola BTT

Treballem per fer
creixer el ciclisme català

El Club Ciclista Baix Ter, amb més de 230 Socis i 100 corredors es caracteritza per ser un club amb diferents vessants, totes amb l’objectiu de treballar per millorar dia a dia el ciclisme Català.

Un dels principals objectius del CC Baix Ter és la formació d’esportistes, és per aquest motiu que dins el CC Baix Ter hi ha una de les escoles de BTT més antigues de Catalunya.

L’escola compta amb un circuit de BTT, tècnics qualificats i reconeguts per la Federació Catalana de Ciclisme i amb un clar objectiu; que tots els alumnes gaudeixin de la bicicleta, al mateix temps que aprenen, entrenen i descobreixen.

Et convidem a unir-te al nostre club.

Ets amant de la bicicleta i t’agrada l’Empordà? Et convidem a fer-te soci/a del Club Ciclista Baix Ter.