c/ Figueres, nº35 - Torroella de Montgrí

Adreça: FIGUERES, Nº 35 17257, TORROELLA DE MONTGRI, GIRONA

Contacte: ccbaixter@gmail.com

Condicions d’Ús:
L’accés i l’ús d’aquest lloc web estan subjectes a les següents condicions. L’usuari es compromet a utilitzar el lloc web de conformitat amb la llei, la moral, l’ordre públic i aquestes condicions legals.

Responsabilitat:
Club Ciclista Baix Ter no es fa responsable de l’ús inadequat que es pugui fer dels continguts del lloc web, sent l’únic responsable l’usuari que accedeix o utilitza-los.

Protecció de Dades Personals:
Les dades personals recollides a través del lloc web es tractaran de conformitat amb la nostra Política de Privacitat.

Enllaços a Tercers:
Aquest lloc web pot contenir enllaços a altres llocs web que podrien ser d’interès. Club Ciclista Baix Ter no es fa responsable del contingut o les pràctiques de privacitat d’aquests llocs.

Modificacions:
Club Ciclista Baix Ter es reserva el dret de modificar aquest avís legal sense avís previ. Es recomana revisar aquesta pàgina regularment per estar informat de qualsevol canvi.

En cas de qualsevol dubte o aclariment, si us plau, posa’t en contacte amb nosaltres a través de ccbaixter@gmail.com.